Читання-Як вивчати вірші напам'ять? - Готуємо уроки разом! - Все на українській мові - Каталог статей - Школьный двор
Пятница, 02.12.2016, 22:06Приветствую Вас Гость | RSS
Школьный двор
Меню сайта
Праздники Украины
Категории раздела
Українські вірші для дітей [83]
Матеріал до новорічних свят [13]
Матеріали до свята День учителя. [7]
День св. Валентина Свято всіх закоханих. Частушки, сценарії та легенди. [5]
8 березня Сценарії, привітання. [1]
Всяка всячина [58]
Прислів’я та приказки [72]
Український фольклор та народна творчість [4]
Афоризми і "крилаті" вислови [25]
Загадки для дітей [30]
Українські народні пісні [3]
Готуємо уроки разом! [20]
Кредитка
Поиск

Каталог статей


Главная » Статьи » Все на українській мові » Готуємо уроки разом!

Читання-Як вивчати вірші напам'ять?

Як вивчати вірші напам'ять?

 

ІІ спосіб 

У школі дуже часто дають завдання - вивчити вірш. Але практично ніколи не пояснюють, а як треба учити. І доводиться дитяті самому для себе знаходити необхідну технологію заучування віршів. В результаті деякі діти справляються з цим завданням легко, а для деяких це просто мука. У цій статті я хочу дати чіткі практичні рекомендації, як зробити процес запам'ятовування вірша легким і ефективним.

 

Крок 1. Беремо першу строфу вірша. Наприклад:

На реке поймали рака.

Из-за рака вышла драка.

Это Лешка забияка

Снова в реку бросил рака.

 

 

Вчимо першу строчку:

На реке поймали рака. На реке поймали рака. На реке поймали рака.

Цю строчку повторювати з прискоренням 4-5 разів, роблячи акцент на першому слові і прагнучи не дивитися на текст.

 

Крок 2. Так само вивчаємо другу строчку:

Из-за рака вышла драка. Из-за рака вышла драка. Из-за рака вышла драка.

 

Крок 3. Зв'язуємо першу і другу строчки:

На реке поймали рака.

Из-за рака вышла драка.

Повторите 5-6 разів з прискоренням ці строчки.

 

Крок 4. Вивчаємо третю строчку:

Это Лешка забияка. Это Лешка забияка. Это Лешка забияка.

Зв'язуємо три строчки:

На реке поймали рака.

Из-за рака вышла драка.

Это Лешка забияка

 

Крок 5. Учимо так само четвертую строчку і пов'язуємо з трьома попередніми:

На реке поймали рака.

Из-за рака вышла драка.

Это Лешка забияка

Снова в реку бросил рака.

Повторіть 5-6 разів з прискоренням, роблячи акцент на першому слові кожної строчки.

 

Крок 6. Так само вивчити другу строфу, повторити кілька разів разом з першою.

 

Крок 7. Вивчити третю строфу і повторити з прискоренням всі три разом. Добре, якщо всі три строфи дитя може відтворити за 10 секунд, відмінно - якщо за 6.

Так можна вивчати будь-які вірші, які дитя отримує в дитячому садку або в школі, у тому числі і на уроках іноземної мови.

 

В результаті такої роботи ми отримуємо два ефекти:

Перший - ефект «тиску інформації» проявляється в тому, що вивчений таким чином вірш «сам згадується», варто пригадати лише перше слово, як вже вся строчка «звучить у голові, і її потрібно лише виголосити.

 

Другий ефект виявляється в тому, що якщо вивчені таким чином вірші повторювати з прискоренням протягом тижня щодня по 3-4 хвилини, то вони практично не забуваються. Тобто інформація залишається в пам'яті на все життя!

 

А. М. Ільїн, Школа активного мислення Ільїна, http://isat.narod.ru/

 

Джерело: http://abvgd.russian-russisch.info/
Категория: Готуємо уроки разом! | Добавил: ZZolotko (23.10.2009)
Просмотров: 539 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
SiteHeart
загрузка...
загрузка...
Друзья сайта













   















Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0