«Перший мільйон» Гра-вікторина - Класні виховні заходи - Каталог статей - Школьный двор
Понедельник, 05.12.2016, 10:28Приветствую Вас Гость | RSS
Школьный двор
Меню сайта
Праздники Украины
Категории раздела
Мои статьи [11]
Математика [50]
Литература [24]
География [66]
История [76]
Химия [21]
Русский язык [61]
Биология [31]
Пословицы скороговорки [39]
Загадки для школьников [68]
Биография русских поэтов и писателей [83]
Биография украинских поэтов и писателей [40]
Биография зарубежных поэтов и писателей [56]
Школьные сочинения [325]
Задачи [15]
Открытки [6]
Рисунки из символов [14]
Шкільні твори на українській мові [174]
Характеристики литературных персонажей (героев) [41]
Физика [14]
Сопромат(Труд) [5]
Астономия [7]
Мифология [22]
Физминутка [5]
Класні виховні заходи [128]
Cценарії свят та виховних годин, інформаційні хвилинки
Поделки для детей [140]
Новогодние костюмы [16]
Песни для школьников [37]
Стихи для школьников [325]
Все на українській мові [321]
Коллекция СМС [25]
Детские игры [39]
Азбука природы [19]
Кредитка
Поиск

Каталог статей


Главная » Статьи » Класні виховні заходи

«Перший мільйон» Гра-вікторина

«Перший мільйон»

 

Гра-вікторина

 

І. Представлення учасників.

ІІ. Відбірковий тур. До наведення складових довкілля вибрати 5 природних: дерево, річка, будинок, дорога, автобус, повітря, праска, маяк, море, трава. 1. Розташуйте ці види моніторингу за розмірами: регіональний, глобальний, локальний, місцевий. 2. Безпека – це стан людини? Стан організму? Стан довкілля?

Відібравши учасника продовжуємо гру. Запитання:

1. Що таке життєдіяльність?

а) створення людиною умов життя;

б) створення людиною багатства;

в) створення людиною різних організмів.

2. Найважливіші фактори використання природних факторів?

а) свіже повітря, сонце, блискавка.

б) грім, спека, повітря.

в) свіже повітря, сонце, вода.

3. Особливості купання у морі, ставку, озері, джерела?

а) стрімкі течії, вири, хвилі, холодні джерела;

б) водяні рослини, мулисте дно, стрімкі течі;.

в) стрімкі течії, вири, хвилі, холодні джерела, водяні рослини, мулисте дно, слизьке каміння.

4. Вам необхідно викликати пожежників, ви телефонуєте за номером?

а) 101;

б) 103;

в) 102.

5. Поділіть небезпеку на три групи:

1) природні;

2) техногенні;

3) соціальні.

а) землетрус; б) транспортна аварія; в) пограбування; г) шторм; д) війна; е) аварія на промислову підприємстві, ж) вибух газу; з) гроза; и) бійка; к) повінь.

6. Як ти думаєш, куди треба рухатися після того, як вибрався з ополонки:

а) туди, куди рухався;

б) туди, звідки прийшов;

в) в інший бік.

7. Як ти гадаєш, коли в овочах і фруктах менше вітаміну С?

а) влітку;

б) восени;

в) взимку;

г) навесні.

8. Отруєння грибами.

Твоєму товаришеві недобре, напередодні він з’їв гриби. Твої дії?

а) будеш давати ліки;

б) виносити на свіже повітря;

в) викличеш “швидку допомогу”.

9. Вибираючи харчовий продукт, ти звернеш увагу на:

а) цілість упаковки;

б) привабливість етикетки;

в) наявність обов’язкових відомостей українською мовою.

10. Ти – пішохід. На яке світло ти переходиш вулицю:

а) червоне;

б) зелене;

в) жовте.

11. Вийшовши з тролейбуса, як ти переходиш вулицю?

а) попереду тролейбуса;

б) ззаду тролейбуса;

в) чи дочекатися, коли він поїде?

12. Назвати головну причину, чому не можна обходити транспорт на зупинці?

а) через велике скупчення людей;

б) через те, що люди на зупинках часто поспішають і не досить уважні;

в) тому, що транспорт, який стоїть на зупинці обмежує огляд дороги.

13. Розташуй місце в автобусі за рівнем безпеки, починаючи з найнебезпечнішого?

а) кабіна водія і передні сидіння;

б) задній майданчик, проходи і виходи;

в) сидіння в середній частині автобуса.

14. Ти став свідком дорожньо-транспортної пригоди автомобіля, який перевозив небезпечний вантаж. Ти?

а) спостерігатимеш за розвитком подій;

б) допомагатимеш рятувальникам;

в) намагатимешся як найшвидше залишити місце аварії і попередити про неї перехожих.

15. Сталася дорожньо-транспортна пригода. Постраждали люди. Але в автомобілях не було аптечки. Що ти зробиш?

а) надаватимеш першу допомогу підручними засобами;

б) нічого не робитимеш;

в) зупиниш будь – який автомобіль і попросиш автомобільну аптечку у водія?

16. Чим можна захистити органи дихання під час пожежі?

а) протигазом чи респіратором;

б) поліетиленовим пакетом;

в) руками.

17. Трапляється, що в ліфті виникають непередбачувані ситуації. Наприклад, що робити, якщо ліфт раптово зупинився між поверхами. Хто вчинив вірно?

а) той, хто намагається силоміць відчинити двері;

б) той хто плаче;

в) той, хто повідомляє диспетчера.

18. На твоє запитання незнайомий голос сказав, що це прийшов сантехнік або працівник служби газу?

а) відчиниш двері;

б) попросиш прийти пізніше;

в) запросиш до квартири.

19. Чим не можна загасити бензин?

а) піском;

б) ковдрою;

в) водою.

20. Скільки годин на добу треба спати у твоєму віці?

а) 7 годин;

б) 9 годин;

в) 11 годин.

21. Яке покарання порушує права дитини?

а) позбавлення солодкого;

б) позбавлення обіду;

в) заборона дивитись телевізор.

 

http://cvoippo.edu.ua/
Категория: Класні виховні заходи | Добавил: ZZolotko (14.10.2009)
Просмотров: 2058 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 1
1 bujalskaja   (21.05.2010 20:01)
відмінно

Имя *:
Email *:
Код *:
SiteHeart
загрузка...
загрузка...
Друзья сайта













   















Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0